Keyfiyyətli yuxu üçün əsas şərtlər açıqlanıb.

Loading.aZ xəbər verir ki, bu barədə London Kral Kollecinin yuxu fizioloqu "Daily Mail"ə müsahibə verib.

Onun sözlərinə görə, eyni vaxtda yatmaq və oyanmaq yuxunun keyfiyyətində ən vacib amildir.

O bildirib ki, səkkiz saat müntəzəm yuxuya meyl etmək pis bir şey deyil.

Bununla belə, onun keyfiyyətini təmin etmək üçün gecənin istirahət rejimi daha vacibdir.

Alimlər 60 min iştirakçının yuxu rejimini öyrəndikdən sonra müəyyən ediblər ki, müntəzəm olaraq yuxuya gedən və eyni vaxtda qalxan insanların bütün səbəblərdən ölüm riski 48% azalıb.

Həmçinin, ciddi gecə istirahət cədvəli ardiometabolik xəstəliklər (məsələn, insult və miokard infarktı) səbəbindən vaxtından əvvəl ölüm ehtimalını 22-57% azaltmağa kömək etdi.

Bildirilib ki, 7:00-8:00 arasında oyanmaq daha ideal sayılır.

Əvvəllər yuxu çatışmazlığını düzgün şəkildə necə kompensasiya etmək məlum oldu.